جانشین قرارگاه احمد بی موسی (ع) سپاه فجر فارس در جمع جهادگران سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز:

   خدمات دهی جهادگران   زمینه‌ای برای امید آفرینی انقلاب  است

مجمع جهادگران سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز با حضور جهادگران و گروه‌های جهادی شمال غرب شیراز برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۴۷۰۶
|
۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ مجید علیپور جانشین قرارگاه احمد بی موسی (ع) سپاه فجر فارس در این مراسم با بیان اینکه جهادگران معجزه وار برای خدمت به مردم کار می کنند و در عرصه خدمات دهی اقدات بی نظیری در شمال غرب شیراز مشغول فعالیت دارند گفت : کاری که با اخلاص و نیت خدایی همراه باشد حاصل آن رضایت مردم را بدنبال دارد .  

علیپور تصریح کرد : فعالیت هاو عملکردها ی جهادگران نیازمند به تبلیغات هنرمندانه برای امید آفرینی و ارزش افزوده در سبد انقلاب است  و باید در هر نقطه و محله ای کارهایتان تبلیغات کنید تا مردم مطلع  باشند. 

معاون سپاه فجر فارس با اشاره به اینکه در شهر شیراز همدلی و هم افزایی بی نظیر  سپاه و شورای اسلامی و شهرداری برای خدمات دهی وجود دارد گفت : در امر خدمات رسانی و کار های جهادی روند تسهیل گیری امورات در جهت خدمت به مردم فراهم است و کار های جهادی خوبی در شهر شیراز در راستای محرومیت زدایی شکل گرفته است . 

سرهنگ احمدی جابری فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله شیراز گفت : گروه های جهادی در شمال غرب شیراز در امر ساخت و نوسازی خانه محرومین، بسته های معیشتی در محلات و مناطق کم برخوردار فعالیت شان چشمگیر است .   در این مراسم از جهادگران و گروه های جهادی توسط بسیج سازندگی سپاه فوق تقدیر شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار